Γυναίκα δεν έχει χρησιμοποιήσει σαμπουάν για 6 χρόνια - Τι συνέβη στα μαλλιά της...


Ακούγεται αηδιαστικό. Το παραδέχεται και εκείνη. Η φράση «δεν έχω χρησιμοποιήσει σαμπουάν τα τελευταία 6 χρόνια», δεν δημιουργεί ευχάριστες σκέψεις.

Κι όμως, η Σάρα Τίμπουμ δεν έχει λούσει τα μαλλιά της με σαμπουάν όλο αυτό το διάστημα. Το αποτέλεσμα; Εντυπωσιακό, σύμφωνα με την ίδια, αν και οι δύο πρώτοι μήνες ήταν εφιαλτικοί, όπως διηγείται στο Yahoo.

Πήρε την ιδέα από μία παλιά φίλη που τη συνάντησε στο δρόμο τυχαία. «Τη θυμόμουν με φουντωτά, ξηρά μαλλιά, αλλά όταν την είδα ήταν λαμπερά και απαλά», λέει. Τη ρώτησε λοιπόν πιο είναι το μυστικό της και εκείνη της απάντησε ότι είχε σταματήσει να χρησιμοποιεί σαμπουάν. «Μου ακούστηκε λίγο αηδιαστικό, αλλά δεν το ξέχασα», παραδέχεται η Τίμπουμ.
Ηταν μία περίοδος που δεν της άρεσαν τα μαλλιά της, οπότε αποφάσισε να δοκιμάσει αυτό το κόλπο κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων που έκανε διακοπές στην Ταϊλάνδη. «Δεν ήμουν προετοιμασμένη για το πόσο δύσκολες θα ήταν οι πρώτες εβδομάδες. Τα μαλλιά μου ήταν πιο λιπαρά από ποτέ. Η πιτυρίδα ήταν χειρότερη από ποτέ. Ντρεπόμουν τόσο, που δεν ήθελα να δει κανείς το κεφάλι μου. Νόμιζα ότι τρελαίνεται το κρανίο μου!», διηγείται η Τίμπουμ.



Επιστρέφοντας από τις διακοπές φορούσε κάθε ημέρα κορδέλες. «Κάθε φορά που λουζόμουν, έβρεχα τα μαλλιά μου και τα έτριβα με τα δάχτυλά μου», λέει. Μετά από έξι εβδομάδες, έγινε η πρώτη αλλαγή. Η πιτυρίδα και η λιπαρότητα άρχισαν να υποχωρούν. «Δεν ήταν εντυπωσιακά, αλλά έδειχνα ξανά φυσιολογικός άνθρωπος». Και μετά από έξι ακόμη εβδομάδες, έγινε κάτι μαγικό. «Δεν έκανα τίποτα διαφορετικό, αλλά το κρανίο μου σταμάτησε την υπερπαραγωγή λιπαρότητας. Προσαρμόστηκε στη νέα κατάσταση, έγινε φυσιολογικό. Αρχισα να βλέπω πώς ήταν τα φυσικά μου μαλλιά όταν δεν προσπαθούσα συνέχεια να κάνω κάτι για να τα ''χειριστώ''. Ηταν μεταξένια, κυματιστά και δεν ηλεκτρίζονταν», εξηγεί.
Το κίνημα κατά του σαμπουάν έχει αρχίσει να κερδίζει έδαφος τελευταία. Και σύμφωνα με την Τίμπουμ, υπάρχει λόγος. «Τα μαλλιά μου μου αρέσουν περισσότερο έτσι. Δείχνουν και τα αισθάνομαι πιο υγιή. Και επίσης, γλιτώνω τόσα χρήματα από σαμπουάν και άλλα προϊόντα!», καταλήγει.   







 Πηγή: www.iefimerida.gr, www.cdm.me

 
Σας άρεσε το άρθρο?

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ή κάντε κλικ παρακάτω στα εικονίδια κοινωνικών δικτύων επιλογής σας: