Ο Μπαλζάκ είχε γράψει “Οι εφημερίδες είναι το μπουρδέλο της σκέψης”.
Η κατοχή της γνώσης ισοδυναμεί με περισσότερη εξουσία και το τελικό αποτέλεσμα είναι ο καλύτερος έλεγχος των μαζών. Ό,τι σκεφτόμαστε βασίζεται σε ό,τι μαθαίνουμε. Έτσι η χειραγώγηση ενός νου ή ενός έθνους μπορεί να επιτευχθεί μέσω του ελέγχου των πληροφοριών.
Η πληροφόρηση χρειάζεται για να πάρουμε λογικές αποφάσεις όσον αφορά την προσωπική μας ζωή και να καθορίσουμε τις σχέσεις μας με το περιβάλλον.
Σήμερα μέσω των ΜΜΕ (Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης) και του Internet υπάρχει ένα όργιο υπερπληροφόρησης.
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι μέσω της ελεγχόμενης υπερπληροφόρησης μεταδίδεται και ένας όγκος από σκουπιδο-πληροφορίες.
Η ελεγχόμενη και κατευθυνόμενη υπερπληροφόρηση δεν είναι τίποτε άλλο από ένα στοιχείο ελέγχου του νου, στην ουσία είναι ένα ισχυρό Mind Control (έλεγχος του νου). Αυτό που ίσως οι πολίτες του “ελεύθερου” Δυτικού κόσμου δεν θέλουν να πιστέψουν είναι ότι δεν υπάρχει ελεύθερη ενημέρωση.
Τα τελευταία 60 χρόνια τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ΗΠΑ ελέγχονται ολοκληρωτικά από πανίσχυρες πολυεθνικές επιχειρήσεις για τις οποίες προτεραιότητα είναι ο έλεγχος της κοινωνίας, η μεγιστοποίηση των κερδών τους και η αύξηση της εξουσίας πάνω στις μάζες.
Με τον όρο εξουσία εννοούμε την επιβολή της θέλησης – άποψης ενός ατόμου ή μίας ομάδας ατόμων πάνω σε άλλο άτομο ή ομάδα ατόμων π.χ. σε ένα έθνος, μιας κοινωνίας σε μια κοινωνική ομάδα κλπ.
Ο έλεγχος των ΜΜΕ έχει συγκεντρωθεί στα χέρια ελαχίστων πολυεθνικών εταιρειών της DISNEY ABC, AOL TIME WARNER, SONY, VIACON CBS, UNIVERSAL SEA GRAM, NEWS CORPORATION FOX, GENERAL ELECTRIC NBC, TELE COMMUNICATION και ΑΤ&Τ και τις VIVENDI και BERNELSMAN.
Σαν ένα τεράστιο χταπόδι έχουν τυλίξει τον πλανήτη και δουλεύουν από κοινού ενώ εμφανίζονται σαν ανταγωνίστριες. Ελέγχουν όλα τα ΜΜΕ – κινηματογραφικά στούντιο, τηλεοπτικά δίκτυα, το 80% της παγκόσμιας μουσικής αγοράς, τους περισσότερους δορυφόρους που εκπέμπουν διεθνώς, το μεγαλύτερο κομμάτι εκδόσεων, περιοδικών ποικίλης ύλης, εφημερίδων και βιβλίων και γενικά ότι ονομάζουμε ΜΜΕ.
Οι μέτοχοι των πιο πάνω εταιρειών είναι και μέτοχοι των μεγάλων τραπεζών (το τραπεζικό κεφάλαιο είναι το μητρικό κεφάλαιο όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων) οι οποίες χρηματοδοτούν τα ΜΜΕ χειρίζονται την πληροφορία ανάλογα με τα συμφέροντά τους που είναι η εγκαθίδρυση ενός παγκοσμίου συστήματος ελέγχου (εξουσίας) των κοινωνιών και φυσικά η μεγιστοποίηση των κερδών των (Υπερεθνικών) πολυεθνικών.
Σε συνδυασμό με τον έλεγχο της εκπαίδευσης δημιουργούν το παγκόσμιο LIFE STYLE (τρόπο ζωής).
Έτσι “εμφυτεύουν” στον εγκέφαλο των ατόμων και των μαζών συνείδηση και “προγραμματίζουν” τις πράξεις τους.
Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούν κατά κόρον την διαφήμιση και το Μάρκετινγκ – σαν προπαγάνδα ώστε να πείσουν τους καταναλωτές, τι πρέπει να φάνε, πώς πρέπει να ντυθούν, τι προϊόντα πρέπει να επιλέξουν, τους κανόνες συμπεριφοράς, τι πρέπει να πιστέψουν κλπ. Δημιουργούν μια “εικονική πραγματικότητα” με επίκτητες ανάγκες (κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, αυτοκίνητα κλπ.) τις οποίες “επιβάλλουν” σαν πρωτογενείς ανάγκες δημιουργώντας ένα MATRIX. Αποκρύπτουν ζωτικές πληροφορίες ενώ προβάλλουν τις πληροφορίες σκουπίδια.
Στην Ελληνική τηλεόραση τις πρώτες θέσεις σε θεαματικότητα έχουν τα διάφορα παιχνίδια και show ενώ οι εκπομπές που αφορούν κοινωνικά και επιστημονικά θέματα έρχονται τελευταίες παρόλο που αυτά τα θέματα καθορίζουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Κλασικό παράδειγμα των μεθόδων που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές του θεάματος είναι η DISNEY ABC.
Ο Γουώλτ Ντίσνεϋ ήταν ελεγχόμενος από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ (όπως άλλωστε και όλο το Χόλυγουντ). Ο βασικός του ήρωας, ο Μίκυ Μάους δεν είναι τίποτα άλλο παρά το ποντίκι που χρησιμοποιείται σαν πειραματόζωο στα διάφορα εργαστήρια. Γι’ αυτό φοράει σαν κράνος τη συσκευή του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος.
Όλες οι παραγωγές ομίλου DISNEY ABC έχουν στόχο την προετοιμασία των παιδιών για την αποδοχή των συνθηκών της Νέας Παγκόσμιας τάξης. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο είναι χωρισμένα τα θεματικά πάρκα των DISNEYLANDS ανά τον κόσμο.
Όλες καταλήγουν σε ένα φωτισμένο τούνελ από εκατοντάδες φώτα που δείχνουν ότι όλοι οι άνθρωποι μια ημέρα θα “φωτίζονται” από το φως της “γνώσης” και θα συνδέονται με το internet χρησιμοποιώντας τις οπτικές ίνες της AT&T ενώ εμφανίζεται και η φράση “καλώς ήλθατε στην Νέα Παγκόσμια γειτονιά”. Το τούνελ καταλήγει σε ένα τοπίο στο οποίο υπάρχει το τετράκτινο αστέρι του ΝΑΤΟ και το οποίο συμπληρώνεται από οθόνες τηλεόρασης. (Στο βιβλίο του Όργουελ 1984 οι εντολές στην σκοτεινή κοινωνία που περιγράφει δίνονται στον πληθυσμό από οθόνες τηλεόρασης). Οι ήρωες του Γουώλτ Ντίσνεϋ δεν έχουν συνήθως μητέρα. Ο Ντίσνεϋ έχει πάρει 26 ΌΣΚΑΡ. Τα ΌΣΚΑΡ δίνονται σε τελετή που γίνεται στο Λος Άντζελες στην αίθουσα του τάγματος του Μυστικού Ιερού.
Το τάγμα του Μυστικού Ιερού είναι η μεγαλύτερη μασονική Στοά στο Λος Άντζελες και κατέχει τεράστια περιουσία σε ακίνητα (Νοσοκομεία, καταστήματα, τράπεζες κλπ.) μεταξύ των οποίων και το KODAK THEATER στο οποίο γίνεται η απονομή των ΟΣΚΑΡ. Φυσικά προϋπόθεση για να πάρει κάποιος ΌΣΚΑΡ είναι να έχει προταθεί από τις Μασονικές Στοές.
Η WALT DISNEY Company είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος μέσων ενημέρωσης και τα έσοδά της ξεπερνούν τα 30 δις Δολάρια.
Κατέχει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι των ΗΠΑ ABC καθώς και το καλωδιακό αθλητικό κανάλι ESPN. Έτσι δημιουργούνται τα “πρότυπα” που πρέπει να έχουν για παράδειγμα τα παιδιά ώστε μεγαλώνοντας να αποκτήσουν την συνείδηση που τους “εμφυτεύουν” τα ΜΜΕ και η εκπαίδευση.
Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα και τεχνικές χειραγώγησης της κοινωνίας μέσω των ΜΜΕ που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.
Η κυριότερη τεχνική είναι η τεχνική της μαζοποίησης της ενημέρωσης. Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούν κοινά μηνύματα που απευθύνονται σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες.
Μέσω μιας εικονικής “αντικειμενικότητας”, “ουδετερότητας”, και “αποκλειστικότητας” της είδησης δημιουργούν μια συμπαγή μάζα “μέσων ανθρώπων” – τον φασισμό της κοινής λογικής – αφαιρώντας ταυτόχρονα το δικαίωμα οποιασδήποτε ατομικής αντίρρησης που θα ξεχώριζε το άτομο από το “κατασκευασμένο κοινό”.
Έτσι δημιουργείται μια “μαζική κουλτούρα” μέσω εκπομπών που διαφημίζουν την εποχή της Νέας Παγκόσμιας τάξης που έρχεται.
Κατ’ αρχάς το καθεστώς των χορηγήσεων αδειών ΜΜΕ, δημιουργεί μια κλειστή κάστα ισχυρών επιχειρηματιών αποκλείοντας την κατοχή ΜΜΕ από μεσαία και λαϊκά στρώματα.
Οι επιχειρηματίες αυτοί είναι συνήθως η Αστική ΕΛΙΤ και χρηματοδοτείται στην αρχή από τράπεζες και σε δεύτερο βαθμό από διαφημίσεις.
Ισχυρές εταιρείες εξαγοράζουν και άλλα μέσα παραγωγής ελέγχοντας όχι μόνο τις τιμές και τα κόστη αλλά και την διακίνηση του προϊόντος με αποτέλεσμα να υπάρχει ένας απόλυτος έλεγχος της αγορά των ΜΜΕ.
Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί άνθρωποι των ΜΜΕ ασχολούνται και με άλλα είδη επιχειρήσεων, εφοπλιστικές εταιρείες, εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Μερικοί απ’ αυτούς είναι και πρόεδροι αθλητικών σωματείων που τα χρησιμοποιούν σαν οχήματα για να αναπτύξουν και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Η οικονομική ειδησεογραφία παγκοσμίως ελέγχεται από το Reuters Economic Services και το ΑΡ – Dow Jones. Ενώ οι άλλες ειδήσεις ελέγχονται απόλυτα από 2 πρακτορεία σήμερα (θυγατρικές των πολυεθνικών ΜΜΕ).
Το Associated Press με 900 εκατομμύρια αναγνώστες που ελέγχει τα 2/3 της ειδησεογραφίας και το United Press με την ΙΤΝ. Αν παρατηρήσουμε τα δελτία των 20:30 όλων των καναλιών μπορούμε να δούμε ότι εμφανίζουν τα ίδια ρεπορτάζ, με το ίδιο κείμενο, τα ίδια πλάνα, με την ίδια σειρά παρουσίασης όπως επιβάλλουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Διότι κατ’ αυτόν τον τρόπο συμβάλλουν στη διαμόρφωση της παγκόσμιας κοινής γνώμης ανάλογα των σφαιρών επιρροής.
Τα ΜΜΕ συντηρούνται οικονομικά από τις διαφημίσεις. Άλλωστε η διαφήμιση είναι ένας τρόπος διακίνησης φανερών και μαύρων κεφαλαίων. Ένα τρανταχτό παράδειγμα ελέγχου της πληροφορίας είναι το BBC. Διαθέτει 12μελές Δ.Σ. το οποίο διορίζεται από την Κυβέρνηση.
Αυτό το ΔΣ προέρχεται πάντοτε από την Αστική Τάξη βάσει του Νόμου Wireless Telegraph Act.
Απαγορεύεται στο BBC να διαθέτει δική του άποψη, δηλαδή να εκφράζει την αντίρρησή του όπως θα περίμενε κανείς στην ανεξάρτητη ειδησεογραφία χάριν της αντικειμενικότητας και της ίσης μεταχείρισης. Επίσης οποιοσδήποτε Υπουργός μπορεί να επιβάλλει την όποια αναμετάδοση θέλει διακόπτοντας το πρόγραμμα. Δηλαδή ασκείται απόλυτη λογοκρισία. Το ίδιο συμβαίνει και στα ελληνικά ΜΜΕ. Η πληροφορία ελέγχεται από μια αυστηρή γραφειοκρατική οργάνωση η οποία λειτουργεί ως πύλη φιλτραρίσματος της ειδησεογραφίας. Η πρακτική είναι κοινή για όλα σχεδόν τα ΜΜΕ.
Οι πομποί (ΜΜΕ) μεταχειρίζονται τον δέκτη (κοινό – μέσο πολίτη) σαν μικρό παιδί κάποτε του δίνει αυτό που θέλει, κάποτε αυτό που πρέπει για να τον έχει “υπό έλεγχο”.
Βασικός κανόνας της διαφήμισης αναφέρει ότι πρέπει να μεταχειρίζεσαι τον καταναλωτή σαν μικρό παιδί. Φυσικά στα ΜΜΕ απασχολείται μια ορδή από ελεγχόμενους δημοσιογράφους και παραγωγούς.
Όλοι αυτοί οι “αντικειμενικοί”, δημοσιογράφοι προσκαλούν ένα κοπάδι “ειδημόνων” επί του εκάστοτε θέματος.
Η οθόνη χωρίζεται σε τηλεοπτικά παράθυρα και οι “ειδήμονες” εκφράζουν αντίθετες απόψεις βομβαρδίζοντας με πληροφορίες τον άμοιρο τηλεθεατή που δεν μπορεί να τις διαχειριστεί.
Ο τηλεθεατής βρίσκεται σε σύγχυση και τότε εμφανίζεται ο συστημικός “ειδικός” ο οποίος εκφράζει τη “ορθή άποψη” την οποία ο τηλεθεατής ακολουθεί. Έτσι δημιουργείται η στημένη άποψη που θέλουν αυτοί που ελέγχουν τα ΜΜΕ.
Η είδηση μεταδίδεται επιλεκτικά αφού έχει υποστεί την κατάλληλη επεξεργασία και παρουσιάζεται σαν “αντικειμενική”. Άλλες ειδήσεις αποκρύπτονται εντελώς, εικονικές ειδήσεις εμφανίζονται με ψηφιακές εικόνες για γεγονότα που δεν έγιναν ποτέ.
Στον πόλεμο του ΙΡΑΚ εμφανίσθηκαν “ψηφιακές” μάχες που δεν έγιναν ποτέ παρά μόνο στα κομπιούτερς των πολυεθνικών επιχειρήσεων. Η εικονική πραγματικότητα αντί της αληθινής πραγματικότητας.
Η πλήρης διαστρέβλωση της αλήθειας και της αντικειμενικότητας. Ένα μεγάλο πλήθος ειδήσεων – σκουπιδιών μεταδίδονται ανάμεσα στις ειδήσεις των ΜΜΕ. Εμφανίζονται “ανακατασκευασμένοι” Σταρ για να διδάξουν συμπεριφορές. “Υποταγμένοι” δημοσιογράφοι που εκτελούν “διατεταγμένη” υπηρεσία. Παραγωγές κατά παραγγελία με στόχο την διαμόρφωση συνείδησης.
Σύγχυση μεταξύ εικονικής και αληθινής πραγματικότητας έτσι ώστε να αποδεχθεί το κοινό την εικονική πραγματικότητα. Αυτός είναι ο στόχος και στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ με τα virtual sports. Τα αθλητικά ΜΜΕ (όχι όλα) κάνουν ενέσεις φανατισμού στους οπαδούς των ομάδων. Ο φανατισμός είναι τύφλωση. Ο στόχος είναι οι οπαδοί να “σκέφτονται” με το συναίσθημα.
Η λογική και η ορθή κρίση είναι θανάσιμα αμαρτήματα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Αθλητισμός χειραγωγεί τεράστιες μάζες οπαδών, δημιουργεί τεράστιες μάζες οπαδών, δημιουργεί πρότυπα για τις νέες γενιές – στόχος είναι να σκέφτονται οι νέοι με τα πόδια 0 ενώ διακινούνται και τεράστια μαύρα κεφάλαια σ’ ένα όργιο ξεπλύματος μαύρου χρήματος . Οι ομάδες πολλές φορές χρησιμοποιούνται σαν οχήματα για νόμιμες ή παράνομες επιχειρηματικές δραστηριότητες – ξέπλυμα μαύρων κεφαλαίων, στήσιμο παιχνιδιών, διακίνηση ναρκωτικών στις θύρες κλπ.
Τα ΜΜΕ φροντίζουν ώστε οι οπαδοί να μην ασχολούνται με τα σημαντικά προβλήματα αλλά να ενδιαφέρονται για ασήμαντες λεπτομέρειες χωρίς ουσία. Επίσης διαιρούν τους οπαδούς οι οποίοι έχουν κοινές ανάγκες και βρίσκονται στην ίδια ταξική θέση έτσι ώστε να έχουν τεχνικές αντιπαλότητες.
Δυστυχώς τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) έχουν εξελιχθεί σε ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης) χειραγωγώντας τεράστιες πληθυσμιακές μάζες ώστε να διαιωνίζονται διεφθαρμένες εξουσίες, να μεγιστοποιούνται τα υπερκέρδη των Πολυεθνικών εταιρειών και να κρατάνε τις κοινωνίες δέσμιες μιας εικονικής πραγματικότητας που την προβάλλουν σαν την αληθινή πραγματικότητα “εμφυτεύοντας” συνείδηση σκλάβου
Τραπεζικός
Βιβλιογραφία
1) Νέα Παγκόσμια τάξη η Αθέατη όψη
2) Οι Μασσόνοι
Πηγή: georgiouclub.gr
Η κατοχή της γνώσης ισοδυναμεί με περισσότερη εξουσία και το τελικό αποτέλεσμα είναι ο καλύτερος έλεγχος των μαζών. Ό,τι σκεφτόμαστε βασίζεται σε ό,τι μαθαίνουμε. Έτσι η χειραγώγηση ενός νου ή ενός έθνους μπορεί να επιτευχθεί μέσω του ελέγχου των πληροφοριών.
Η πληροφόρηση χρειάζεται για να πάρουμε λογικές αποφάσεις όσον αφορά την προσωπική μας ζωή και να καθορίσουμε τις σχέσεις μας με το περιβάλλον.
Σήμερα μέσω των ΜΜΕ (Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης) και του Internet υπάρχει ένα όργιο υπερπληροφόρησης.
Αυτό που δεν ξέρουμε είναι ότι μέσω της ελεγχόμενης υπερπληροφόρησης μεταδίδεται και ένας όγκος από σκουπιδο-πληροφορίες.
Η ελεγχόμενη και κατευθυνόμενη υπερπληροφόρηση δεν είναι τίποτε άλλο από ένα στοιχείο ελέγχου του νου, στην ουσία είναι ένα ισχυρό Mind Control (έλεγχος του νου). Αυτό που ίσως οι πολίτες του “ελεύθερου” Δυτικού κόσμου δεν θέλουν να πιστέψουν είναι ότι δεν υπάρχει ελεύθερη ενημέρωση.
Τα τελευταία 60 χρόνια τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ΗΠΑ ελέγχονται ολοκληρωτικά από πανίσχυρες πολυεθνικές επιχειρήσεις για τις οποίες προτεραιότητα είναι ο έλεγχος της κοινωνίας, η μεγιστοποίηση των κερδών τους και η αύξηση της εξουσίας πάνω στις μάζες.
Με τον όρο εξουσία εννοούμε την επιβολή της θέλησης – άποψης ενός ατόμου ή μίας ομάδας ατόμων πάνω σε άλλο άτομο ή ομάδα ατόμων π.χ. σε ένα έθνος, μιας κοινωνίας σε μια κοινωνική ομάδα κλπ.
Ο έλεγχος των ΜΜΕ έχει συγκεντρωθεί στα χέρια ελαχίστων πολυεθνικών εταιρειών της DISNEY ABC, AOL TIME WARNER, SONY, VIACON CBS, UNIVERSAL SEA GRAM, NEWS CORPORATION FOX, GENERAL ELECTRIC NBC, TELE COMMUNICATION και ΑΤ&Τ και τις VIVENDI και BERNELSMAN.
Σαν ένα τεράστιο χταπόδι έχουν τυλίξει τον πλανήτη και δουλεύουν από κοινού ενώ εμφανίζονται σαν ανταγωνίστριες. Ελέγχουν όλα τα ΜΜΕ – κινηματογραφικά στούντιο, τηλεοπτικά δίκτυα, το 80% της παγκόσμιας μουσικής αγοράς, τους περισσότερους δορυφόρους που εκπέμπουν διεθνώς, το μεγαλύτερο κομμάτι εκδόσεων, περιοδικών ποικίλης ύλης, εφημερίδων και βιβλίων και γενικά ότι ονομάζουμε ΜΜΕ.
Οι μέτοχοι των πιο πάνω εταιρειών είναι και μέτοχοι των μεγάλων τραπεζών (το τραπεζικό κεφάλαιο είναι το μητρικό κεφάλαιο όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων) οι οποίες χρηματοδοτούν τα ΜΜΕ χειρίζονται την πληροφορία ανάλογα με τα συμφέροντά τους που είναι η εγκαθίδρυση ενός παγκοσμίου συστήματος ελέγχου (εξουσίας) των κοινωνιών και φυσικά η μεγιστοποίηση των κερδών των (Υπερεθνικών) πολυεθνικών.
Σε συνδυασμό με τον έλεγχο της εκπαίδευσης δημιουργούν το παγκόσμιο LIFE STYLE (τρόπο ζωής).
Έτσι “εμφυτεύουν” στον εγκέφαλο των ατόμων και των μαζών συνείδηση και “προγραμματίζουν” τις πράξεις τους.
Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούν κατά κόρον την διαφήμιση και το Μάρκετινγκ – σαν προπαγάνδα ώστε να πείσουν τους καταναλωτές, τι πρέπει να φάνε, πώς πρέπει να ντυθούν, τι προϊόντα πρέπει να επιλέξουν, τους κανόνες συμπεριφοράς, τι πρέπει να πιστέψουν κλπ. Δημιουργούν μια “εικονική πραγματικότητα” με επίκτητες ανάγκες (κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, αυτοκίνητα κλπ.) τις οποίες “επιβάλλουν” σαν πρωτογενείς ανάγκες δημιουργώντας ένα MATRIX. Αποκρύπτουν ζωτικές πληροφορίες ενώ προβάλλουν τις πληροφορίες σκουπίδια.
Στην Ελληνική τηλεόραση τις πρώτες θέσεις σε θεαματικότητα έχουν τα διάφορα παιχνίδια και show ενώ οι εκπομπές που αφορούν κοινωνικά και επιστημονικά θέματα έρχονται τελευταίες παρόλο που αυτά τα θέματα καθορίζουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Κλασικό παράδειγμα των μεθόδων που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές του θεάματος είναι η DISNEY ABC.
Ο Γουώλτ Ντίσνεϋ ήταν ελεγχόμενος από τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ (όπως άλλωστε και όλο το Χόλυγουντ). Ο βασικός του ήρωας, ο Μίκυ Μάους δεν είναι τίποτα άλλο παρά το ποντίκι που χρησιμοποιείται σαν πειραματόζωο στα διάφορα εργαστήρια. Γι’ αυτό φοράει σαν κράνος τη συσκευή του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος.
Όλες οι παραγωγές ομίλου DISNEY ABC έχουν στόχο την προετοιμασία των παιδιών για την αποδοχή των συνθηκών της Νέας Παγκόσμιας τάξης. Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο είναι χωρισμένα τα θεματικά πάρκα των DISNEYLANDS ανά τον κόσμο.
Όλες καταλήγουν σε ένα φωτισμένο τούνελ από εκατοντάδες φώτα που δείχνουν ότι όλοι οι άνθρωποι μια ημέρα θα “φωτίζονται” από το φως της “γνώσης” και θα συνδέονται με το internet χρησιμοποιώντας τις οπτικές ίνες της AT&T ενώ εμφανίζεται και η φράση “καλώς ήλθατε στην Νέα Παγκόσμια γειτονιά”. Το τούνελ καταλήγει σε ένα τοπίο στο οποίο υπάρχει το τετράκτινο αστέρι του ΝΑΤΟ και το οποίο συμπληρώνεται από οθόνες τηλεόρασης. (Στο βιβλίο του Όργουελ 1984 οι εντολές στην σκοτεινή κοινωνία που περιγράφει δίνονται στον πληθυσμό από οθόνες τηλεόρασης). Οι ήρωες του Γουώλτ Ντίσνεϋ δεν έχουν συνήθως μητέρα. Ο Ντίσνεϋ έχει πάρει 26 ΌΣΚΑΡ. Τα ΌΣΚΑΡ δίνονται σε τελετή που γίνεται στο Λος Άντζελες στην αίθουσα του τάγματος του Μυστικού Ιερού.
Το τάγμα του Μυστικού Ιερού είναι η μεγαλύτερη μασονική Στοά στο Λος Άντζελες και κατέχει τεράστια περιουσία σε ακίνητα (Νοσοκομεία, καταστήματα, τράπεζες κλπ.) μεταξύ των οποίων και το KODAK THEATER στο οποίο γίνεται η απονομή των ΟΣΚΑΡ. Φυσικά προϋπόθεση για να πάρει κάποιος ΌΣΚΑΡ είναι να έχει προταθεί από τις Μασονικές Στοές.
Η WALT DISNEY Company είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος μέσων ενημέρωσης και τα έσοδά της ξεπερνούν τα 30 δις Δολάρια.
Κατέχει το μεγαλύτερο τηλεοπτικό κανάλι των ΗΠΑ ABC καθώς και το καλωδιακό αθλητικό κανάλι ESPN. Έτσι δημιουργούνται τα “πρότυπα” που πρέπει να έχουν για παράδειγμα τα παιδιά ώστε μεγαλώνοντας να αποκτήσουν την συνείδηση που τους “εμφυτεύουν” τα ΜΜΕ και η εκπαίδευση.
Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα και τεχνικές χειραγώγησης της κοινωνίας μέσω των ΜΜΕ που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.
Η κυριότερη τεχνική είναι η τεχνική της μαζοποίησης της ενημέρωσης. Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούν κοινά μηνύματα που απευθύνονται σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες.
Μέσω μιας εικονικής “αντικειμενικότητας”, “ουδετερότητας”, και “αποκλειστικότητας” της είδησης δημιουργούν μια συμπαγή μάζα “μέσων ανθρώπων” – τον φασισμό της κοινής λογικής – αφαιρώντας ταυτόχρονα το δικαίωμα οποιασδήποτε ατομικής αντίρρησης που θα ξεχώριζε το άτομο από το “κατασκευασμένο κοινό”.
Έτσι δημιουργείται μια “μαζική κουλτούρα” μέσω εκπομπών που διαφημίζουν την εποχή της Νέας Παγκόσμιας τάξης που έρχεται.
Κατ’ αρχάς το καθεστώς των χορηγήσεων αδειών ΜΜΕ, δημιουργεί μια κλειστή κάστα ισχυρών επιχειρηματιών αποκλείοντας την κατοχή ΜΜΕ από μεσαία και λαϊκά στρώματα.
Οι επιχειρηματίες αυτοί είναι συνήθως η Αστική ΕΛΙΤ και χρηματοδοτείται στην αρχή από τράπεζες και σε δεύτερο βαθμό από διαφημίσεις.
Ισχυρές εταιρείες εξαγοράζουν και άλλα μέσα παραγωγής ελέγχοντας όχι μόνο τις τιμές και τα κόστη αλλά και την διακίνηση του προϊόντος με αποτέλεσμα να υπάρχει ένας απόλυτος έλεγχος της αγορά των ΜΜΕ.
Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί άνθρωποι των ΜΜΕ ασχολούνται και με άλλα είδη επιχειρήσεων, εφοπλιστικές εταιρείες, εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ.
Μερικοί απ’ αυτούς είναι και πρόεδροι αθλητικών σωματείων που τα χρησιμοποιούν σαν οχήματα για να αναπτύξουν και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Η οικονομική ειδησεογραφία παγκοσμίως ελέγχεται από το Reuters Economic Services και το ΑΡ – Dow Jones. Ενώ οι άλλες ειδήσεις ελέγχονται απόλυτα από 2 πρακτορεία σήμερα (θυγατρικές των πολυεθνικών ΜΜΕ).
Το Associated Press με 900 εκατομμύρια αναγνώστες που ελέγχει τα 2/3 της ειδησεογραφίας και το United Press με την ΙΤΝ. Αν παρατηρήσουμε τα δελτία των 20:30 όλων των καναλιών μπορούμε να δούμε ότι εμφανίζουν τα ίδια ρεπορτάζ, με το ίδιο κείμενο, τα ίδια πλάνα, με την ίδια σειρά παρουσίασης όπως επιβάλλουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Διότι κατ’ αυτόν τον τρόπο συμβάλλουν στη διαμόρφωση της παγκόσμιας κοινής γνώμης ανάλογα των σφαιρών επιρροής.
Τα ΜΜΕ συντηρούνται οικονομικά από τις διαφημίσεις. Άλλωστε η διαφήμιση είναι ένας τρόπος διακίνησης φανερών και μαύρων κεφαλαίων. Ένα τρανταχτό παράδειγμα ελέγχου της πληροφορίας είναι το BBC. Διαθέτει 12μελές Δ.Σ. το οποίο διορίζεται από την Κυβέρνηση.
Αυτό το ΔΣ προέρχεται πάντοτε από την Αστική Τάξη βάσει του Νόμου Wireless Telegraph Act.
Απαγορεύεται στο BBC να διαθέτει δική του άποψη, δηλαδή να εκφράζει την αντίρρησή του όπως θα περίμενε κανείς στην ανεξάρτητη ειδησεογραφία χάριν της αντικειμενικότητας και της ίσης μεταχείρισης. Επίσης οποιοσδήποτε Υπουργός μπορεί να επιβάλλει την όποια αναμετάδοση θέλει διακόπτοντας το πρόγραμμα. Δηλαδή ασκείται απόλυτη λογοκρισία. Το ίδιο συμβαίνει και στα ελληνικά ΜΜΕ. Η πληροφορία ελέγχεται από μια αυστηρή γραφειοκρατική οργάνωση η οποία λειτουργεί ως πύλη φιλτραρίσματος της ειδησεογραφίας. Η πρακτική είναι κοινή για όλα σχεδόν τα ΜΜΕ.
Οι πομποί (ΜΜΕ) μεταχειρίζονται τον δέκτη (κοινό – μέσο πολίτη) σαν μικρό παιδί κάποτε του δίνει αυτό που θέλει, κάποτε αυτό που πρέπει για να τον έχει “υπό έλεγχο”.
Βασικός κανόνας της διαφήμισης αναφέρει ότι πρέπει να μεταχειρίζεσαι τον καταναλωτή σαν μικρό παιδί. Φυσικά στα ΜΜΕ απασχολείται μια ορδή από ελεγχόμενους δημοσιογράφους και παραγωγούς.
Όλοι αυτοί οι “αντικειμενικοί”, δημοσιογράφοι προσκαλούν ένα κοπάδι “ειδημόνων” επί του εκάστοτε θέματος.
Η οθόνη χωρίζεται σε τηλεοπτικά παράθυρα και οι “ειδήμονες” εκφράζουν αντίθετες απόψεις βομβαρδίζοντας με πληροφορίες τον άμοιρο τηλεθεατή που δεν μπορεί να τις διαχειριστεί.
Ο τηλεθεατής βρίσκεται σε σύγχυση και τότε εμφανίζεται ο συστημικός “ειδικός” ο οποίος εκφράζει τη “ορθή άποψη” την οποία ο τηλεθεατής ακολουθεί. Έτσι δημιουργείται η στημένη άποψη που θέλουν αυτοί που ελέγχουν τα ΜΜΕ.
Η είδηση μεταδίδεται επιλεκτικά αφού έχει υποστεί την κατάλληλη επεξεργασία και παρουσιάζεται σαν “αντικειμενική”. Άλλες ειδήσεις αποκρύπτονται εντελώς, εικονικές ειδήσεις εμφανίζονται με ψηφιακές εικόνες για γεγονότα που δεν έγιναν ποτέ.
Στον πόλεμο του ΙΡΑΚ εμφανίσθηκαν “ψηφιακές” μάχες που δεν έγιναν ποτέ παρά μόνο στα κομπιούτερς των πολυεθνικών επιχειρήσεων. Η εικονική πραγματικότητα αντί της αληθινής πραγματικότητας.
Η πλήρης διαστρέβλωση της αλήθειας και της αντικειμενικότητας. Ένα μεγάλο πλήθος ειδήσεων – σκουπιδιών μεταδίδονται ανάμεσα στις ειδήσεις των ΜΜΕ. Εμφανίζονται “ανακατασκευασμένοι” Σταρ για να διδάξουν συμπεριφορές. “Υποταγμένοι” δημοσιογράφοι που εκτελούν “διατεταγμένη” υπηρεσία. Παραγωγές κατά παραγγελία με στόχο την διαμόρφωση συνείδησης.
Σύγχυση μεταξύ εικονικής και αληθινής πραγματικότητας έτσι ώστε να αποδεχθεί το κοινό την εικονική πραγματικότητα. Αυτός είναι ο στόχος και στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ με τα virtual sports. Τα αθλητικά ΜΜΕ (όχι όλα) κάνουν ενέσεις φανατισμού στους οπαδούς των ομάδων. Ο φανατισμός είναι τύφλωση. Ο στόχος είναι οι οπαδοί να “σκέφτονται” με το συναίσθημα.
Η λογική και η ορθή κρίση είναι θανάσιμα αμαρτήματα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο Αθλητισμός χειραγωγεί τεράστιες μάζες οπαδών, δημιουργεί τεράστιες μάζες οπαδών, δημιουργεί πρότυπα για τις νέες γενιές – στόχος είναι να σκέφτονται οι νέοι με τα πόδια 0 ενώ διακινούνται και τεράστια μαύρα κεφάλαια σ’ ένα όργιο ξεπλύματος μαύρου χρήματος . Οι ομάδες πολλές φορές χρησιμοποιούνται σαν οχήματα για νόμιμες ή παράνομες επιχειρηματικές δραστηριότητες – ξέπλυμα μαύρων κεφαλαίων, στήσιμο παιχνιδιών, διακίνηση ναρκωτικών στις θύρες κλπ.
Τα ΜΜΕ φροντίζουν ώστε οι οπαδοί να μην ασχολούνται με τα σημαντικά προβλήματα αλλά να ενδιαφέρονται για ασήμαντες λεπτομέρειες χωρίς ουσία. Επίσης διαιρούν τους οπαδούς οι οποίοι έχουν κοινές ανάγκες και βρίσκονται στην ίδια ταξική θέση έτσι ώστε να έχουν τεχνικές αντιπαλότητες.
Δυστυχώς τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) έχουν εξελιχθεί σε ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης) χειραγωγώντας τεράστιες πληθυσμιακές μάζες ώστε να διαιωνίζονται διεφθαρμένες εξουσίες, να μεγιστοποιούνται τα υπερκέρδη των Πολυεθνικών εταιρειών και να κρατάνε τις κοινωνίες δέσμιες μιας εικονικής πραγματικότητας που την προβάλλουν σαν την αληθινή πραγματικότητα “εμφυτεύοντας” συνείδηση σκλάβου
Τραπεζικός
Βιβλιογραφία
1) Νέα Παγκόσμια τάξη η Αθέατη όψη
2) Οι Μασσόνοι
Σας άρεσε το άρθρο?
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ή κάντε κλικ παρακάτω στα εικονίδια κοινωνικών δικτύων επιλογής σας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου